1. Ebaemmelik emps" S,Turner
2. "Itaalia kingad" H.Mankell
3. "Päike on ju samuti täht" N.Yoon
4. "Suvi Pajujärvel" 1.rmt. S.Wiggs
5. "Talvemaja" 2.rmt. S.Wiggs
6. "Tulusad tutvused" D.Leon
7. "Enesetapja päevaraamat" S.Väester
8. "Huntide tarkus" E.H.Radinger
9. "Ilma imeteod" A.Bojanowski
10. "Kõik vajub koost" C.Achebe
11. "Lugu väikesest majast, kes tahtis olla kodu" P.Raud
12. "Mann ja Roosa Rott" M.Saar
13. "Minu Fidži" M.Alev
14. "Põletav küünlaleek" A.Sepp
15. "Pöörane teismeline" M.Tuulik
16. "Pyeongchang 2018."
17. "Tudu" M.Sarapik
18. "Tüdruk, kes sinust maha jäi" J.Moyes
19. "Õuekummelist kaduvikku" A.Jänes
Toredaid lugemiselamusi!
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
See raamat Least on väga hea raamat. Saab teada palju sellist, mida ei teadnud. Et Lea oli nii optimistlik ja rõõmus inimene. Ise ütleb ta e...
-
Iga lapse isamaa algab ema-isaga. Iga lapse kodumaa algab oma koduga. Igal maal on oma keel, igal maal on oma meel. Kõik on kenad! ...
-
See raamat Least on väga hea raamat. Saab teada palju sellist, mida ei teadnud. Et Lea oli nii optimistlik ja rõõmus inimene. Ise ütleb ta e...
-
Kuni suunurk suudab tõusta kõrgele, kuni jätkub hambaid suus veel ristata, kuni pisarnääre veel ei nõrgene, seni tuleb naer - s...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar