1. "Armastuseta" B.Davidjants
2. "Ella Ulrikese kadunud maailm" K.Saar
3. "Kõige magusam vili. Alistumine" R.Jaakson
4. "Minu Käed" A.Vallik
5. "Soodaranna saaga" R.Laur
6. "Vihmatüdruk" M.Peterson
7. "Üks väike valge tuvi" L.Roomets
8. "Üksinda maailmas" M.Peterson
9. "Baltimore`ide raamat" J.Dicker
10. "Jõgi pimeduses" M.Ishikawa
11. "Kadunud tüdrukud" A.Marsons
12. "Kid-e-Kats. Kolme kassi lood"
13. "Kiri" K.Hughes
14. "Linnukohus" A.Ravatn
15. "Naine, Kes ihkas õiglust" M.Hjorth, H.Rosenfeldt
16. "Otsata päevade aegu" S.Barry
17. "Puppy Dog Pals. Tublid kutsuhoidjad"
Häid lugemiselamusi!
teisipäev, 2. aprill 2019
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
See raamat Least on väga hea raamat. Saab teada palju sellist, mida ei teadnud. Et Lea oli nii optimistlik ja rõõmus inimene. Ise ütleb ta e...
-
Iga lapse isamaa algab ema-isaga. Iga lapse kodumaa algab oma koduga. Igal maal on oma keel, igal maal on oma meel. Kõik on kenad! ...
-
See raamat Least on väga hea raamat. Saab teada palju sellist, mida ei teadnud. Et Lea oli nii optimistlik ja rõõmus inimene. Ise ütleb ta e...
-
Kuni suunurk suudab tõusta kõrgele, kuni jätkub hambaid suus veel ristata, kuni pisarnääre veel ei nõrgene, seni tuleb naer - s...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar